روش محاسبه‌ی حق توقف

۱. طبق بند ۴ صورتجلسه مورخ ۲۵/۱/۸۷ میزان حق توقف بعد از کسر ۱۲ ساعت اولیه از شروع وقت اداری ۱۴۰۰ ریال به ازاء هر تن ساعت توقف افزایش و از ۴۸ ساعت به بعد ۱۵۵۰ ریال با ازاء هر تن ساعت توقف افزیش یابد.

ضمناً میزان حق توقف کامیون‌های خاور بعد از کسر ۸ ساعت اولیه طبق بند یک عمل خواهد شد.

شایان ذکر است، چنانچه راننده‌ای بعد از ساعت اداری (۱۴ بعد از ظهر) به مقصد برسد شرکت و یا صاحب کالا هیچگونه مسؤلیتی در قبال تخلیه بار نداشته و زمان تخلیه بار آن از شروع وقت اداری روز بعد خواهد بود.

در مورد بقیه‌ی بند‌های صورتجلسه فوق هیچگونه تغییری حاصل نشد.

۲. درمورد بوژی دارن مقرر گردید:
- الف . تریلی کمرشکن ۵ و ۶ محور بعد از کسر معافیت ۲۴ ساعت اولیه توقف، به ازاء هر ۲۴ ساعت ۰۰۰/۰۰۵/۱
- ب . تریلی کمرشکن ۷ محور بعد از کسر معافیت ۲۴ ساعت اولیه توقف، به ازاء هر ۲۴ ساعت ۰۰۰/۰۰۰/۲ (دو میلیون ریال)
- ج . تریلی کمرشکن ۹ محور بعد از کسر معافیت ۲۴ ساعت اولیه توقف، به ازاء هر ۲۴ ساعت ۰۰۰/۵۰۰/۲ (دو میلیون پانصد هزار ریال)
- د. تریلی کمرشکن ۱۱ محور بعد از کسر معافیت ۲۴ ساعت اولیه توقف، به ازاء هر ۲۴ ساعت، ۰۰۰/۰۰۰/۳ (سه میلیون ریال)
- ر. تریلی بوژی .. . محور بعد از کسر معافیت ۴۸ ساعت اولیهف هر محور بوژی به ازاء هر ۲۴ ساعت ۰۰۰/۴۰۰ (چهارصد هزار ریال) می‌باشد. در صورت توقف بیش از ۵ روز معافیت منظور نخواهد شد (صرفا جهت تریلی بوژی).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *